søndag 9. desember 2012

Kjøkkeninspirasjon



Vi skal igang å bygge hus til våren, og jeg har skjønt at det er mange avgjørelser som må tas i den forbindelse. 
Blant annet hva slags kjøkken man skal ha....
Det er jo sååå mye fint....What to choose?
Har lyst på alle kjøkkenene under, jeg....










Blir spennende å sammenlikne disse bildene med det endelige resultatet etterhvert for å se om vi havner i nærheten av noen av de:)
Akkurat nå befinner jeg meg kun på "drømmestadiet".

Ha en fin adventssøndag:)

1 kommentar:

  1. den største jobben ligger å planlegge inni skapene. Hvor skal jeg ha skap/ skuffer - til dette og hint, hvor er det best å ha oppvaskmaskina i forhold til å rydde av bordet, glass i forhold til vannkrana osv.... du må leve deg inn i tegninga og lage mat :-) Lykke til, uansett valg

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...