fredag 5. november 2010

Blekksprut og blomster....

Jeg sa her om dagen at jeg skulle prøve meg på en blekksprut.....
Jeg satte igang, men de siste dagene har det vært andre ting som har fått fokuset mitt, så på heklefronten har det stått litt stille.....
Så langt er jeg kommet hvertfall:
Kroppen er ferdig. Fyllte den med plastposer, faktisk.....(Må inrømme at jeg ikke hadde vatt i hus, så da tager man hva man haver.....plastposer funka hvertfall veldig bra. Ble sånn deilig "kosistens" på den....) Et grønnt bein/arm er ferdig....
Det gikk egentlig veldig fort det her, så får bare rett og slett gjøre den ferdig....
Lillegutten vår er absolutt ikke interressert i leker ennå( for den er liksom til han, da...), men det kommer vel....

Noen heklablomster med perler i blir sånn fin pynt på både luer, skjerf og pulsvanter. De er også halvferdige, som dere ser....
Er ikke helt go på fokusering og sånn ennå.....kameraet er litt for fancy for en nybegynner som meg...

Får bare se å får gjort ting ferdige.....begynner å hope seg litt opp her...hehe. Er så kjedelig å feste tråder...
Ha en fin fredagskveld!

3 kommentarer:

  1. enig - kjedelig å feste tråder .... men fine blomster og blekksprut ....

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!!! jeg bøyer meg i støvet :)

    SvarSlett
  3. Hehe....Takk takk, Solveig....Kan kanskje bli flink etterhvert. Er fortsatt nybegynner....

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...