tirsdag 10. januar 2012

Har sååå lyst på Pepsi Max.....

"Aspartam tas opp i kroppen din, og en av bestanddelene er metanol, tresprit. Har du virkelig lyst til å drikke tresprit/malingsfjerner? I USA er maksimumverdien på metanol 7.8 mg pr. dag. En boks lightbrus har 16 mg..." (Les mer HER)

Mer om aspartam ved å klikke på linken under:
http://www.mamut.net/hudoghelse/newsdet18.htm

Flere artikler kan leses HER for spesielt interresserte

Jeg prøver febrilsk å overbevise både meg selv og andre om at Pepsi Max er noe styggedom.
Men det er ikke så lett.
Det hjelper LITT å lese artikler som dette, mens jeg venter på at jeg kan la tanken på Pepsi Max "hvile i fred".

I mellomtiden drikker jeg TE i alle varianter, og prøver desperat å finne noe som kan erstatte min kjære Pepsi Max.....

Ha en flott kveld!

3 kommentarer:

  1. Jeg hold ut i en halv dag. Da var jeg helt desperat, og gav etter. Jeg slutter ALDRI med Pepsi Max, uansett. Noen laster må en ha, kutter gladelig ut hva som helst annet. Er nok mye annet vi putter i oss som er like farlig, eller farligere.

    SvarSlett
  2. uff, dere må bli slaver av pepsi max. drikk litt forskjellig av andre ting, slutt å tenk på den. Er det ikke det vi sier til ungene nåe de kun vil ha EN påleggssort, eller bare pølser til middag???

    SvarSlett
  3. Huff, jeg blir skremt! Jeg er også pepsi-drikker:-/ Prøver o holde vanen kun til helgene da;-)

    Takk for koselig kommentar, jeg har lagt meg til som følger hos deg:) Legg deg gjerne til i følgerlisten min også!

    Ha en fin (pepsifri, hehe) dag:-)

    Hilsen Høstmamma

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...