onsdag 15. februar 2012

Kjaere dere

Bare Et lite pip fra "di junaited staits" for aa si at Jeg ikke faar til aa blogge noe saerlig.
Her er grunnen:

Det er kommer meg ikke saa lett aa blogge fra en leant iPad med engelsk tastatur.
Det tar evident er aa rette opp alle order som blir feil underveis men's Jeg skriver PGA autocorrect....og sides Jeg ikke vil plage min mer datakompetente bedre halveel altfor masse,lar Jeg heller blogging a vente til Jeg er hemmed igjen I mars.
Hoho

Haaper ingen norskelever lesser dette....

Jeg har,som dere skjonn er,ikke tatt meg brute med aa rette over her,saann at de faar Et lite inn like I min skriftelige verdin for one liked.

See you all in Mars:)

Klem

2 kommentarer:

  1. OK Synnøve, you're excused :). Funny that I am trying real hard to get used to my norwegian keyboard.. we're in the same hassle, just you having the option to postpone for a few weeks, where I just have to get to it ;).
    Enjoy your holidays, hope to see you all soon again.
    -Jonathan

    SvarSlett
  2. Nei, nå måtte jeg le...festlig "ny dialekt", Synnøve. Morsomt, bare skriv i vei. De som vil. skjønner det og iallefall vi som er litt eldre, he he .:)Savner dere masse. Hils guttene dine. Klem ;)

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...