fredag 2. mars 2012

Det er jo varmere i Norge enn i California, jo....

......hvertfall slik det var de siste dagene der nede.
Men nå skal det visst bli varmt der igjen.
Hva gjør vel det når vi er kommet hjem til VÅR i Norge? Fantastisk....

Har hatt det nydelig på ferie, men du så deilig det var å komme hjem til sitt EGET hus og sin egen seng!
Barna er noen fødte globetrottere....Maken til "god oppførsel" på flyet skal man lete lenge etter...Det gikk SÅÅ bra.
Vi var forberedt på det verste med to babyer under 19 mnd, men de sov og tok livet med ro....slik man i grunn bør gjøre når man er på reise i 22 timer.
Tror nok det var mange som sendte noen tanker opp for oss, ja....Så takk til dere:)

Etter MYE fastfood av typen hamburgere/pomes frites og annen frittert mat, smakte det utrolig godt med en skikkelig dansk rugbrøsdskive med gulost!
Jeg syns faktisk vi er heldige i Norge som ikke har så mye fastfood å velge i ......lettere å holde seg unna fristelsene da....

Sukker prosjektet går fortsatt fint, men for dere som følger med på den greia der kan jeg meddele at jeg har "sluppet opp litt"....Det vil ikke si at jeg er tilbake til der jeg var før med tanke på å hive i seg søtsaker i tide og utide.
Men jeg har funnet ut at jeg faktisk klarer (tro det eller ei) å smake på en kake eller en sjokolade av og til, og la det bli med det! Ikke værst?
Og jeg tror grunnen til at jeg klarer det nå er fordi jeg var "avholds" i 2,5 mnd, og dermed fikk sukkeret ut av kroppen.

Ja,ja...mer om det senere...har noen planer som jeg har tenkt å dele med dere....

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til planene du skal dele med oss, Synnøve..Ha ei fin helg..

    SvarSlett
  2. Glemte å si at du må huske give-awayen min. Trekning den 8.3.

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...