mandag 5. mars 2012

Gutterom

Jeg har sagt før at dette ikke er noen interiørblogg.
Jeg er ingen interiørblogger,men kan ikke stikke under en stol at det er koselig å ha det litt fint rundt meg .
To av rommene som er blitt litt oversett her i huset er rommene til guttene våre. De er riktignok bare 1,5 år og 4 mnd, så de har nok ikke lidt noe nød ennå, men det er jo koselig å gjøre rommene deres litt fine, da....så det har jeg tenkt å gjøre noe med.
Jeg kikker og kikker rundt omkring for å få inspirasjon til hvordan jeg kan gjøre det...

Rommene under liker jeg godt. Det første er favoritten...













Noen som har flere linker og tips?
Liker det litt orginalt....men ikke FOR spesiellt....if that make sense...

Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig besøk hos meg :)
    Den største kurven er 14-15 cm høy og 17 i omkrets. Hvis du vil ha en skikkelig stor trenger du sikkert 5-6 nøster tipper jeg. Eskimo er jo ett mykt garn, så den vil nok bli ganske "slapp" i formen jo større den blir. Men så snart den er fylt med garn er jo det problemet løst :)

    En ide kan jo være å gå ned på heklekrok-størrelsen slik at det blir tettere/strammere og dermed stivere. Men da går det jo også saktere å hekle, hihi :)

    Uansett, lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Kom og se hvordan vi har gjort det! Vi har 8 gutter, så da vi fikk nye soverom var det ikke så vanskelig å velge stilen: en ridderrom, en dino-rom og en rom met jungel. http://hverdageninederland.blogspot.com/search/label/barnerom

    SvarSlett
  3. Det var mange lekre rom!!!

    Så koselig at du vil følge bloggen min!
    God tirsdagskveld!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...