søndag 11. mars 2012

Slankepress og "gi bort"....

God søndagskveld!

Til info (HAHA....):
En av mine gode veninner og jeg, som begge ønsker å "miste noen kilo" inngikk en avtale i helga om å rapportere til den andre hva vi har spist i løpet av dagen......hverken mer eller mindre. Trening tar vi "på eget ansvar".



Så blir det spennende da, å se om dette slankepresset hjelper.



Et annet press er det jo å nevne det her....hjelp.....
Det er verdt et forsøk hvertfall!

Wish me luck....


Ellers så har jeg tenkt å ha en liten "gi bort" her ....
Gaven kommer det bilde av i morgen...
Håper dere vil være med på dette. Syns det er litt skummelt med giveaways, men litt gøy er det å kunne gi dere en pitteliten ting som takk for at dere leser det .jeg har på hjertet!

For å få lodd gjelder følgende regler:

1.lodd = Kommentar under dette innlegget.
2.lodd= Kommentar under dette innlegget og legge seg til som følger (hvis du allerede er følger får du selvsagt lodd likevel)
3.lodd= Kommentar, følger og linke til dette innlegget via egen blogg eller facebook.

Hvis du ikke har blogg, må du bare si hvem du er (og skrive mailadressa di) slik at jeg finner deg igjen hvis du vinner:)

Krysser fingrene for at DU vil være med!
Uansett er jeg veldig glad for at du leser bloggen:)
Ekstra takk til dere som kommenterer:)

6 kommentarer:

  1. hehe akkurat som meg:) Jeg er med, med 2 lodd!

    SvarSlett
  2. Bli med på min give away også da Synnøve!

    SvarSlett
  3. klart jeg vil være med - to lodd til meg

    SvarSlett
  4. Spennende, Synnøve. Tante Pose er med vettu. Jeg anbefaler Grete Roede, hvis du vil ned 1 kg i uka. Enklere oppskrift finns ikke.Er i gang ;)

    SvarSlett
  5. Synnøve, mine søstre og jeg har egen facebook side hvor vi skriver inn vekten vår hver mandag og ellers hvordag det har godt i uka, det funker helt supert for meg, så å gå inn i "slankepress" er fint. Lykke til!

    Ingunn Sandersen

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...