mandag 23. april 2012

Jeg har vunnet

Giveaway hos Har en drøm!
Jeg vant et gavekort på DENNE NYDELIGE NETTBUTIKKEN

Velkommen til vår interiør nettbutikk for en hyggelig handel med rask levering!

Dere MÅ jo bare inn å ta en titt!
Sååå mye fint.
Jeg kommer nok til å velge noe fra Green gate! Jeg syns alt derfra er så nydelig!

Men får ikke bestemt meg for hva......


Lattekopp, Dora white
Suppebolle, Dora white


Rosie white, frransk bolle


Lattekopp, Tilde off white
Bokser 2/sett, Frida Blue


Kanskje det blir noe av dette til gutterommene istedet?

Karusell, lyseblå
Knagg, prins


Eller noen skilt?

Treskilt, Happiness is not a destination...

Dørhenger- Prince

What to choose????

Luksusproblem.
Har på følelsen at denne butikken kommer til å få flere besøk av meg, ja.....

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...