fredag 20. april 2012

Slanking!!



Nei, skal vi skrive litt om slanking igjen ,eller?
Siste nytt på denne fronten er: SPIS SÅ MASSE BRØD DU KLARER OG VIPS SÅ HAR DU GÅTT NED TO(!!!) KILO....
Nei, det er ikke tull, altså!
Hørt om fibermat?
Ingers rugbrød?

Som dere har fått med dere, er jeg rene prøvekaninen hva dietter angår. Jeg hopper og spretter rundt fra den ene teorien til den andre.

Men NÅ, dere.....NÅ har jeg funnet noe som funker! Så nå er det slutt på hopping og spretting og vimsing fra det ene til det andre.
Nå har jeg funnet min greie....


På under en uke var 2 kilo vekk, altså!!

Dette må vel være det stikk motsatte av lavkarbo...
Man skal nemlig spise

2 ingers rugbrødskiver til frokost
1 frukt til mellommåltid
2 ingers rugbrødskiver til lunch
1 frukt eller yoghurt til mellommåltid
Middag bestående av poteter/pasta/ris/ kjøtt/fisk/masse grønnsaker
Youghurt til kvelds

Phu!

Jeg tror jeg aldri har vært sååå mett....det er nesten så jeg lurer på om dette virkelig kan fungere. Men det gjør det jo!
Fantastisk!
Jeg skal skrive mer detaljert om dette senere. Det er litt viktig å spise riktig mengde osv....

Men dette er altså siste fra denne fronten!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så bra du har funnet noe som fungerer!! Jeg legger på meg av lavkarbo jeg, så tror det er mye med hva slags stoffskifte man har og sånn. Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Samme som jeg har gått på :) d funker,men husk å drikke masse vann! Viktig :) lykke til,og gleder meg til dere blir tønsberggensere!

    SvarSlett
  3. Samme som jeg har gått på :) d funker,men husk å drikke masse vann! Viktig :) lykke til,og gleder meg til dere blir tønsberggensere!

    SvarSlett
  4. regelmessig spising - og sunn norsk mat i riktig mengde (grete goede faktisk) - det funker og kan leves med videre (noe jeg synes er viktig)
    Når kiloene ikke går av lengere på denne kuren, tar trim resten .....
    (jobber meg nedover, sakte men sikkert jeg også)

    SvarSlett
    Svar
    1. uff, sendte kommentaren for fort ...... må ha med dette også:
      Lykke til og god helg til deg og dine :-)

      Slett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...