søndag 28. november 2010

"Bloggecomeback"

I`m back.....
Jeg fikk plutselig litt sånn panikk her for en tid tilbake. Det gikk på dette med blogging. Er det teit?Er jeg liksom blitt en av de husmødrene som har lyst å "vise seg fram"?Hva er vitsen? Osv.....
Men så har jeg tenkt litt, da.....og funnet ut at: Jo, jeg vil fortsette å blogge litt. Det er jo så morro å skrive , og hvorfor ikke la andre få lese det? Hvorfor ikke få en kommentar i ny og ne? Det er jo alltid koselig med tilbakemeldinger.....Og så er det sååååå morro og inspirerende å lese ulike blogger. Man kan jo gå seg vill i bloggeland, og glemme både tid og sted. Jeg har bl. a fått tips til hvordan man kan lage billig julepynt. Bare se her:
Lyktene er laget av syltetøyglass som jeg har penslet med eggehvite og deretter rullet i sukker! Det gir en sånn fin effekt når det brenner et telys inni.
Eplene har jeg også pensket med eggehvite og strødd sukker på.
Billig og dekorativt....
Samme teknikk, men med engler istedetfor epler. Ble så fint, atte....

Ble skikkelig julestemning i huset av dette.....og mer pynt kommer etterhvert.


2 kommentarer:

  1. Kan ikke tenke sånn da, det er bare de andre som får oss til å føle sånn..hvorfor skal alle sitte inni samme lille boks...stå på, dette er jo bare gøy!!

    SvarSlett
  2. Syntes det er utrolig koselig og folge med det du driver med. Inspirasjon:-) Saa har aldri faatt den folelsen at du vil vise deg frem:-) Bare staa paa videre du;-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...