onsdag 29. desember 2010

Over og ut...og klar for no` nytt...

Da var jula over for min del.
Vi har hatt en veldig koselig jul med min familie i Tønsberg. Har spist masse god mat og fått masse fine gaver til både oss og lillegutt. Helt overveldende, faktisk. Men nå er det over. Et helt deilig år til neste gang. Og det er nydelig å tenke på.
For all del....jeg ELSKER jula!
Også ELSKER jeg at den er over.


Dette er fra mor og fars stuevindu!

Så nå er alle spor av jul i stua ryddet vekk.....

Juletreet har fått plass på terassen...


 og pynten er pakket vekk i eskene. Der skal den få bo til neste jul!

Kakerestene er kastet og juleboksene er pakket vekk.
Alt rødt, grønt, søv og gull er borte. Og jeg blir ikke lenger forvirra når jeg titter meg rundt i huset. (Ja, for mye farger gjør meg litt forvirra. Jul eller ikke.....sånn er jeg bare)

Det er mulig jeg er LITT tidlig ute, men jeg er sååå klar for et nytt år med nye muligheter( Les: sunne muligeter!)
Mens jeg lader opp til et år uten sukker og pepsimax, sitter jeg her og tenker på hvor deilig det skal bli å nyte en (eller to) kokosboller etter at lammesteken som står i ovnen er fortært! ( Jada, vi er klar for påske allerede, vi!!)

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bare mååå spise masse sukker nå....en slags tvangstanke/hamstretankegang eller noe sånnt.....Det hadde jo vært det beste å bare kutte tvert...men neida....det er ikke sånn denne kroppen fungerer. Her må det lading til....kroppen må psykes opp....
Ja, ja....
Godt nyttår, da, dere!

1 kommentar:

  1. SV: Så gøy å høre at du er igang ;) Hvis du bare skal velge EN supermat-ting, er sunn sjokolade det beste. Det både tilfredstiller suget etter godteri OG gir deg mange helsefremmede effekter. Siden dette er supermat vil du få hjelp til å kvitte deg med sukkersuget helt naturlig + endre smaksløkene.

    Smak deg frem til en sjokolade du liker ;)

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...