fredag 27. januar 2012

Kake på 2 minutter!

Denne ble farlig god.....


Jeg hadde lyst på no `godt til kaffe`n i dag, men var tom for sunn sjokolade og annet sunt godteri.
Så jeg tok en tur på kjøkkenet og skrapa sammen det jeg hadde....

"Fru Holts kaker på 2 minutter"

2 ss peanøttsmør
1ss kokosolje (bløt, men ikke smelta)
ca 4 ss havregryn
ca 3 ss kokosmasse
ca 2ss kakaopulver

Knadde det sammen, trilla ut kuler og rulla de i kokos. Det ble 5 kuler! (Godt det ikke ble mer, for å si det sånn....Hvis du vil smake må du komme FORT.....Ups...da var alle fortært, gitt!)



DU og DU hvor gode de ble....
Hvor sunne de er kan man diskutere, men de inneholder hvertfall ikke sukker.....(hihi)

Nydelig dag ønskes dere alle!
Jeg lader opp til sol og varme i California med en del ting og tang som må ordnes før vi drar..Vi reiser til tirsdag!!Blir nydelig!

4 kommentarer:

  1. De så gode ut ihvertfall:)

    SvarSlett
  2. nom nom! Jeg lager sånne med havregryn, smør, kakaomasse og palmesukker. Blir nyyyydelig! Sikkert ikke så sunne de heller, men... ;)

    SvarSlett
  3. Er jo slike d fikk i bursdagen min :-)

    SvarSlett
  4. Kjente jeg fikk "vann i munnen" nå. I morgen braker det løst..etter kl 12..måtte ta en 4 timers vakt ekstra, uff...

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...