onsdag 14. mars 2012

På Kremmerhuset med tvillingvogn!

God onsdag, dere!
For et nydelig vær vi har for tiden!
Jeg var en tur på senteret her om dagen , og hadde en plan om gå stikke innom "Kremmerhuset" siden jeg ELSKER den butikken!
Men jeg var litt i tvil om jeg kom inn der med søskenvogna (Ja, for begge guttene var med mor på tur!)
Sist jeg var der var det ikke mulig å komme seg inn med kjøretøyet, så det var en GLEDELIG overraskelse at jeg faktisk kom meg inn og at det var såppas god plass mellom hyllene at storebror faktisk ikke ødela en eneste liten ting! (Fantastisk!)
Så takk til Kremmerhuset som gir plass til mødre i mammapermisjon med tvillingvogn!
(De har vel kanskje skjønt at de kan tjene noen kroner på slike damer....)

På den andre siden vet jeg ikke helt hvor bra det var at jeg kom meg inn der......
Jeg kom nemlig UT IGJEN med en litt fattigere lommebok.
 Men det er vel lov å fornye litt nå som det er VÅR og greier!?
Stua trengte litt farger nå.
Har vært så fargeløst her siden jul!

Kos dere i finværet eller snøen hvis du er fra nord! Jaja...finnes ikke dårlig vær, men bare dårlige klær sier de....!

Husk å bli meld dere på giveawayen min, da!!
Du finner den øverst på siden her til venstre:)  ( Eller et par innlegg under her...)

Klem

1 kommentar:

  1. jeg bor midt i mellom og været er hverken fugl eller fisk. ikke har vi snø, ikke har vi sol - og ikke har vi regn .... MEN vi har krokuser og snøklokker i hagen. så da er det vår her også

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...