onsdag 9. mai 2012

Test. Finn din interiørstil.

Hei hei!

Bare for morro skyld tok jeg en test for å finne ut hva slags interiør stil som passer meg.
Jeg syns det er vanskelig å vite hva som er "MIN STIL",liksom. Det er mye som er fint rundt omkring. Og jeg er igrunn fornøy med sånn vi har det hos oss nå, men det er litt artig å kunne finne ut hva som er "meg" , da.

RUSTIC REVIVAL er svaret!

Vi skal jo flytte etterhvert, og det hadde vært stas å begynne på nytt med noe som er meg...(satser på at mannen godkjenner det...haha. Bare jeg holder meg unna SHABBY CHICK (uten å fornærme alle dere nydelige damer som har shabby chick stil. Jeg liker den og, jeg!!)skulle det gå greit tror jeg.)

Jeg hadde aldri tenkt på forhånd at det var denne stilen som ville bli resultatet, men når jeg leser om den og ser bilder er det rett og slett helt MEG!
Dette var morro!
Du kan ta testen HER hvis du vil!

Rustic Revival



Og her er litt om hvordan stillen beskrives

You can take kid out of the country but you can't take the country out of the kid... or is your theme "you can take the kid out of the city, but you can't take the city out of the kid?" Either way you play it, you are one of the unique individuals who loves a mix of modern and country. The clean lines of the modern softened by rustic /vintage elements is the perfect mix in your mind. And can we blame you? You've taken the best aspects of two popular designs and mixed them in a manner that appeals young and old alike. A subtle background of white or light colors provides a nice canvas for all the wonderful flea market, eBay or garage sale finds as well as the classic modern pieces that you love

fra www.sproost.com


Flere inspirerende bilder i samme stil kommer her:

I LOVE IT!!

carolina eclectic White Out A Light Filled House in France2

Desire to inspire Erin Martin Design


Living Etc BARN-STYLE LIVING AREA


living etc COUNTRY LIVING december 2007


The Wheats, The Stalking Continues – Part II from COTE DE TEXAS
Bildene er fra Sproost bloggen

Plutselig er jeg inne i en liten interiørbølge.....HVA SKJER???
Mulig det har med hussalg og klargjøring å gjøre. Ikke vet jeg.

Klem

1 kommentar:

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...