onsdag 9. mai 2012

Vinnerlykke ganger TO!!

Jeg har vært så heldig å vinne TO giveaways i det siste.
Den ene var et gavekort på www.sprell.no , og dette er bare NOE av det jeg bestillte.
Fikk skaffet meg noen Blafreprodukter i tillegg. Stas! Nå blir det fin matboks på både mor og sønner!





Bursdagstog i tre!!Flott, vettu!


Og bokstavklosser i tre. Noen av de er uten bokstaver på, men med tavlemaling, slik at man kan skrive på egne bokstaver. Genialt! Klossene er allerede flittig i bruk, selv om eldstemann fortsatt er altfor liten til å forstå noe av ord og bokstaver. Men hvem vet? Det sies at den tidlige leseopplæringen starter når de er helt små, ved å lese/titte i bøker osv. De opparbeider seg hvertfall et forhold til bøker/fortellinger fra de er helt helt små. Uansett er det artig å ha noen sånne skikkelige bokstavklosser i tre. 30 stk var det faktisk i esken!

Den andre giveawayen var et gavekort på nettbutikken www.drømmeverden.no
Og SE på disse flotte tingene fra Green gate som jeg fikk, da!!
Jeg vet hvertfall hva jeg skal begynne å samle på fremover! Helt nydelige ting!!




Håper dere har en nydelig uke! Det har jeg! Driver å klargjør huset til fotografering ( vi skal selge...) for tiden. Så det går i rydding og pakking og vasking når jeg har tid. Tar litt om gangen så blir det ikke helt uoverkommelig! Nå er huset så godt som fotoklart. Tar bilder når fotografen har vært her, så skal dere få se.....
Det er sååå deilig å få kasta unna og rydda skikkelig! Tror vi nesten må flytte med jevne mellomrom, jeg, slik at vi får tatt en skikkleig opprydding iblant!

Klem

Takk for alle hyggelige kommentarer dere legger i gjen! Setter stor pris på det, altså!!

1 kommentar:

  1. Så heldig du var! Kos deg med latten mens ungene leker med nye leker nå da:)Klemmmm

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...