tirsdag 1. mars 2011

Borte bra men hjemme best

Til alle mine kjære lesere må jeg bare beklage at det har blitt lite blogging fra USA, men det var ikke så enkelt å få til, dessverre. Tok ikke med meg PC`n, og regna med at jeg kunne gjøre det via ipad....Det fungerte sånn passe, helt til jeg begynnte å laste inn bilder på ipaden. Det ble for mye for den, gitt, så da ga jeg opp....Gir meg kanskje litt lett noen ganger, men i dette tilfellet prioriterte jeg familie, sol og varme.

Vi har hatt det utrolig deilig. De to første ukene var det VARMT. Ca mellom 20 til 27 grader hver dag, men de to siste ukene har det vært litt kaldere. Uansett, når sola var fremme var det varmt og godt, så jeg skal ikke klage. Det har vært nydelig med en måned ferie, men nå er det tilbake til hverdagen, og det syns jeg er utrolig deilig. Borte bra men hjemme best.....
Jeg er igrunn en Californiafan, men kun som feriested.....Det er deilig med alle fire årstidene, syns jeg. Selv om det var nydelig med en pause fra vinteren i februar.
Her er noen få utvalgte bilder fra Californiavacation 2011




 Newport beach....



 Ja, vi har kost oss med mat også....



Universal studio. Her er det film "magi"....


Lillegutt storkoste seg også! Selv om det tok tid å få han inn i tidssonen, smilte og lo han som vanlig og var stort sett fonøyd. Goingen vår!


Følg med meg videre, da, pleace....Jeg lover at det skal komme oftere oppdateringer nå som jeg er hjemme igjen.


I morgen skal jeg ha min første giveaway......spennende.

Men nå må jeg gå å vekke lillegutt, for å prøve å få han inn i tidssonen...stakkar....hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre for å få han mindre døgnvill, tar jeg imot med takk...

4 kommentarer:

  1. velkommen "hjem" - Vet ikke om dette funker på døgnrytmen når en har vært i utlandet, men det funker ellers i allefall. Stå opp til vanlig tid, la han få 2-3 små hviler i løpet av dagen (du må sikkert vekke han) - og hold han våken så lenge som mulig før legge tid (men ikke til han blir overtrøtt) Det værste er å vekke dem når de sover på dagtid, men det må nok bare til, om du vil han skal sove om natta
    Lykke til

    SvarSlett
  2. Takk takk. Ja, jeg må vekke han på dagen, men vi får se. Kan hende det går mye bedre enn jeg frykter.

    SvarSlett
  3. Tilbake igjen ja...velkommen! Høres jo ut som en deilig tur for oss som har frosset her hjemme..:-) Snakkes!

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem :-) Såå koselig å se lys i vinduene hos dere :-) Felicia har gledet seg veldig til dere skulle komme. Ser ut som at dere har kost dere masse og gleder meg til å høre alt!
    Håper dere kommer greit inn i døgnrytmen.
    Klem fra Camilla og Eline

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...