onsdag 2. mars 2011

Giveaway

Jeg feirer fire måneder i bloggeland og 15 følgere som jeg setter veldig pris på! Takk for at dere leser bloggen. Til dere som kommenterer: Takk! Blir veldig glad for kommentarer. Det er stas å få tilbakemeldinger. Vet også at det er flere som leser bloggen min, selv om dere ikke har blogg selv. Håper dere fortsetter med det:)

Dette syns jeg er litt skummelt. Jeg skal liksom gi bort noe.....
Det er en sjans å ta...tenk om ingen liker det jeg skal gi bort /lodde ut? Men jeg har skjønt at for å være en god blogger, må man sette pris på leserne sine og gi de muligheten til å vinne noe av og til. Jeg vet jo selv at jeg syns det er stas å være med på giveaways her i bloggeland, så hvorfor ikke prøve seg.....

Det verste som kan skje er jo at ingen melder seg på....og det er jo ikke sååå ille....(bare litt...hehe)

Reglene for å delta er som følger:

Et lodd for kommentar

To lodd for kommentar og å legge seg til ( eller allerede er ) følger



Tre lodd for kommentar, følger og å linke til bloggen min fra bloggen din.

Dere som ikke har blogg selv, kan selvfølgelig også delta. Men skriv navnet deres i kommentaren, slik at jeg vet vem som deltar.

Trekningen blir på min bursdag, den 9.Mars:)

Premien er medbragt fra USA, og er veldig effektiv for dere som lurer på det. Man FÅR faktisk hvite tenner.....


Dette er altså Whiteningstrips for tennene. Pakken inneholder 20 strips. Ti for oppe og ti for nede. De er veldig enkle i bruk. Man legger stripsene på tennene, og lar de sitte på i ca 30 min, tar de av og pusser tennene. Ifølge pakningen skal man se tydelige resultater etter kun tre dagers bruk.
Det er også bruksanvisning på pakken, men for dere som er usikker i engelsk var dette en kort forklaring.

Lykke til:)

15 kommentarer:

  1. Hei! Da trekker jeg de 3 første loddene! Har prøvd de jeg fikk av deg og de funker de. Må bare følge opp litt kjenner jeg :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. hei du! jeg leser alle bloggene dine- iallefall de du legger ut på face - og jeg ler meg ofte skakk ihjel av det du skriver... ærligheten din og måten du skriver på er bare helt fantastisk(kjenner meg ofte igjen!) Håper du fortsetter å skrive masse - det er så trivelige avbrekk i hverdagen! Tusen takk for alt du skriver!!!
    Klem AnnYvonne!

    SvarSlett
  3. Å ja, den vil jeg ha :D Jeg linker allerede til deg, men mener du å lage et innlegg om at du har giweaway også? Gjør gjerne det :O)

    Ps: Har savnet bloggingen din, gøy du er tilbake!

    SvarSlett
  4. Så bra. Nei, du trenger ikke lage et innlegg. Bare en link.
    Så koselig at du ar savna meg, da:)

    SvarSlett
  5. Ja, det nytter vel ikke med en link fra en nederlandsk blogg, men kommentar kan du få. Og følger er jeg allerede! Men har ingen hvite tenner...

    SvarSlett
  6. Jeg leser bloggen din ofte jeg Synnøve! Syns det er koselig å følge med deg vettu!! Klem fra Edle!

    SvarSlett
  7. Hehe! Jeg har faktisk 3 store pakker hjemme etter turen min til USA for 2 år siden. ;P hvorfor har ikke JEG tenkt på giveaway av denne? det må jeg nesten gjøre (når du er ferdig seff). :) Velkommen hjem forresten! gleder meg til oppdateringer her igjen! (ps jeg trenger ikke vinne denne :))

    SvarSlett
  8. man har vel alltids bruk for litt hvitere tenner :)

    SvarSlett
  9. Legger også inn en kommentar for å delta i give-awayen :-). Liker å lese bloggen din!
    ...og vinner jeg, så er det bare å sende pakken til Finland :-) - har utdannelse innen fortolling etc. så jeg vet hvordan jeg får pakken ut fra Tollen/Posten ;-)-
    Hehe, er vel pga utdannelsen at jeg overhode tenker på at pakken muligens må hentes fra Tollen, siden den kommer fra et ikke-EU-land :-P

    SvarSlett
  10. Da har jeg lagt med til som følger av bloggen din, og legger igjen en kommentar :) Skulle vel bli to lodd, da :) Jeg har jo blogg, men siden jeg ikke oppdaterer den for tiden, blir det ikke noe innlegg der, men jeg kan linke på facebook, så blir det kanskje tre lodd likevel?

    SvarSlett
  11. Ja, det kvalifiserer til tre lodd, Elin.)Hehe:)Takk

    SvarSlett
  12. du er artig synnøve! jeg skriver en kommentar her å håper jeg får et lodd.. hehee. har ingen blogg og har heller ikke tenkt å skaffe meg det! tida strekker ikke til! men ha en fin helg da. snakkes til helga =) klem

    SvarSlett
  13. Hei, så spennende! Tar 1 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  14. Jøss - var jeg ikke følger?? Vel - nå er jeg det :) Slenger meg på og tar like godt 3 lodd, legger inn ett innlegg på bloggen i morgen! Hvite tenner passer fint sammen med en freshere kropp og alt det der ;) Haha!

    Klem Tone

    SvarSlett
  15. Alltid like koselig å stikke innom bloggen din! Så spennende med giveaway!!

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...