torsdag 3. mars 2011

Jeg er ingen interiørblogger.....

......men jeg kan ikke la være å bli påvirket av alle dere flotte interiørbloggere rundt omkring. Såklart jeg liker å ha de fint rundt meg, og ha fine ting jeg å...hallo....jeg er da normal......haha.

Da jeg startet å blogge hadde jeg ingen planer om å skrive innlegg med interiør som tema, men her kommer altså et.

Når det gjelder møbler (store møbler som sofa, bord, spisebord, kjøkkenbord, senger og skap) har jeg faktisk ikke så mange meninger...... jeg kunne nok blitt fornøyd med det meste.

Jeg har også funnet ut de senere år at jeg ikke er så sikker på va jeg vil ha ( av interiør), men jeg vet vertfall hva jeg ikke vil ha.....(når jeg er det, vel og merke).Det er kanskje et stykke på vei inn i interiørverden, eller? (ikke at jeg har et mål om å bli interiørguru, altså....bare sånn for tankens skyld.)


Noe jeg faktisk HAR sterke meninger om er de små tingene som skal stå OPPÅ bordet, skapet, hylla,  ligge I sofaen (puter, pledd osv), stå INNI kjøkkenskapene, oppbevare PRAKTISKE ting i osv.....

En av tingene jeg har en svakhet for er bokser, esker, kasser og  krukker av ulike slag.
Fordelen med denne svakheten er at når man går til anskaffelse av slike saker, kan man faktisk skylde på at man virkelig trenger det.....hehe.
Eller vil vi kanskje at vaskemiddelet skal ligge strødd utover vaskerommet i mangel på en god boks å ha de i?

Eller at kaffegruten kleber seg oppover kjøkkenskuffeveggene i skrikende mangel på en boks?
Kanskje det er litt dumt at knekkebrød og småkjeks søler til så å si hele kjøkkenet fordi de ikke har fått en respektabel beholder?

Det gjelder å bruke det man har når det gjelder salgsevner, men til syvende og sist er det jo helt sant....eller?

Ikke klem, jeg mener glem giveawayen min da.....Premien får man hvite tenner av.....

Ha en flott kveld videre.

(Bildene er ikke tatt av meg....)

Neste innlegg med interiør som tema kommer til å handle om krus .....

3 kommentarer:

  1. He he.. ser vi er ganske like der :-) ELSKER alt av kurver, bokser, esker osv. Alt man kan oppbevare ting i.. så selvsagt også vesker :-))
    Espen lurer nok på hvor mange kurver det er mulig å ha bruk for her.. Men skal nok klare å få plass til noen til ennå :-)

    SvarSlett
  2. Hei

    Utrolig stilig sett! Elsker å putte tingene mine i bokser og sånt jeg og. Hvor har du kjøpt det? Jeg har kjøpsforbud i 8mnd til, men etter det er jeg spenn klar... det er også min lange handleliste allerede...
    Jeg kjøpte noen geniale kule hvite bokser med bilde av en vaskemaskin utenpå til vaskemiddel. Utrolig praktiske. Skal se om jeg kan ta bilder med tlf og sende til deg...

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke kjøpt det ennå....bare drømmer litt....Det er så mye fint der ute....kan jo bli helt syk av det....Ja, send bilder. Vil gjerne se:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...