fredag 4. mars 2011

Iherb shopping

En ting jeg sørget for å få gjort da vi var i California var å handle (masse....) på iherb.com. Jeg brukte nettbuttikken, selv om vi bodde kun 30 min fra selve utsalget. ( Pga at det på nettet så ut som om de ikke hadde så bra utvalg der). Vi fikk pakken sendt til der vi bodde i løpet av en ukes tid. Billig var det også.
Så har jeg fyllt opp lageret litt, hvertfall.
Uansett. Her er det meste av det jeg kjøpte.






Så nå er skuffer og skap fulle av sunne ingredienser for å lage masse sunnt snacks .
Gleder meg til å bli flinkere i denne supermatverden.
Jeg er ingen nerd altså....men hvorfor ikke prøve ingredienser som er proppfulle av antioksidanter og masse masse næringsstoffer som BARE er bra for kroppen?
Det handler egentlig ikke om å slanke seg, men å bli mer bevisst på hva jeg putter i munnen!

Det er helt utrolig hvor stor forandring jeg merker bare ved å ha kuttet ut sukker.... Nå skal det sies at USA ferien vår ble litt av en sukkerkuttpause, men da jeg var på norsk jord igjen var det tilbake til det sukkerfrie livet jeg "levde" i januar. Og nå har jeg virkelig noe å sammenlikne med også.( føler meg som mitt eget lille forskningsprosjekt).
Etter alle kakene og starbucksfrappuchinoene i usa kom kroppen tilbake til de vante følelsene fra før nyttår.Nemlig oppbåsthet, urolig i kroppen, trøtthet og slitenhet. Men nå.....bare etter tre dager uten sukker, kommer godfølelsen snikende tilbake, og gir meg masse motivasjon til å fortsette sukkerfritt med innslag av supermat i kosten!

Bare vent.....skal dele oppskrifter på løpende bånd etterhvert som jeg prøver ut ting:)

Ha en fin kveld....

Minner om giveawayen min....meld dere på hvis dere vil ha hvite tenner i en fei:)
Klem

1 kommentar:

  1. Enig med deg. Har sluttet med sukker i perioder og da har jeg det mye bedre. Hjemmelaget sjokolade er så utrolig mye bedre en kjøpt. Kjøpte Freias 70% mørke sjokolade og den var IKKE god. Ble super overrasket. Er bare å kose deg med sjokolade og godis laging:))

    SvarSlett

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...