lørdag 24. mars 2012

Vinneren av Giveawayen!

God lørdag mine venner:)

Da en vinneren av giveawayen trukket,


og det ble Debora som ble den heldige vinneren denne gangen!
Gratulerer så masse!


Det var jo helt overveldende at så mange ville være med på min lille "gi bort!"
Hele 33 stk var med, og det syns jeg er stas!
Takk for alle koselige kommentarer og velkommen til alle nye følgere!
Jeg skal gjøre mitt beste for at dere får lyst til å fortsatt følge bloggen min fremover.

Ha en nydelig solskinnssøndag!

Ps: Jeg har bakt Fotballfruens lavkarboboller  i dag tidlig......
Hm.....De ble små og kompakte, men smakte veldig godt, da....
Flere som har prøvd de?
Ikke luftige og lette boller dette, nei.

Men det er kun 2 karbohydrater pr bolle, da! Og DET liker vi....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer fra koselige lesere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...